Thursday, December 15, 2011

ေမွ်ာ္လင္႔ျခင္းဆည္းဆာ


(၁)

ျမိဳ႕ေလးတစ္ျမိဳ႕၏ ဆည္းဆာခ်ိန္ရဲ႕ ေတာင္ကုန္းေလးတစ္ခုေပၚမွာ အဘြားအိုတစ္ေယာက္ပာာ ေပ်ာက္ကြယ္ေတာ႔မယ္႔ ေနမင္းၾကီးကိုၾကည္႔ျပီးျပဳံးေနတယ္။  သူမရဲ႕အျပံဳးထဲမွာ ေက်နပ္မွဳေတြ အမ်ားၾကီးေပ်ာ္၀င္ေနတာကို ေတြ႔ေနရပါတယ္။ သူမရဲ႕အျပံဳးေတြပာာ လင္းလက္ေတာက္ပျပီး  ေမွ်ာ္လင္႔ခ်က္ေတြနဲ႔ လွပလို႔ေနတယ္။

×××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××

(၂)

ေမာင္နဲ႔ကၽြန္မခ်စ္ခဲ႔တာ ႏွစ္ေတြေတာ္ေတာ္ ၾကာခဲ႔ျပီေလ ။ ပာိုးအရင္ေခတ္ေတြတုန္းက ခ်စ္သူစံုတြဲေတြပာာ ခ်စ္သက္တမ္း သံုးႏွစ္ျပည္႔တာနဲ႔ လက္ထပ္ၾကတယ္တဲ႔။  ဒါေပမယ္႔ လက္ထပ္ဖို႔ ကိစၥကို ေမာင္ေရာ ကၽြန္မပါ မစဥ္းစားရဲၾကေသးပါဘူး။ မျပည္႔စံုတဲ႔ဘ၀ႏွစ္ခု နဲ႔ ယိုင္နဲ႔ေနတဲ႔အိမ္ေထာင္ေရးကို မတည္ေဆာက္ခ်င္ဘူး ၊ ၾကိဳးစားခ်င္ေသးတယ္ ေမာင္ကေျပာပါတယ္။ကၽြန္မလဲ အဲဒီစကားအေပၚ အၾကြင္းမဲ႔ ေထာက္ခံမိတယ္။ ဘာပဲေျပာေျပာေလ ေငြမရွိဘဲ က်ပ္တည္းက်ဥ္းေျမာင္းတဲ႔  မဂၤလာဦးကာလ ေတြ ကို မျဖတ္သန္းခ်င္တာေတာ႔ အမွန္ပါပဲ။  ဒါေၾကာင္႔ ကၽြန္မတို႔ႏွစ္ေယာက္ အျမန္ဆံုးေပါင္းစပ္ႏိုင္ဖို႔  ဆံုးျဖတ္ခ်က္တစ္ခုကို ေမာင္နဲ႔ကၽြန္မ သေဘာတူဆံုးျဖတ္ခဲ႔ၾကတယ္။ ကၽြန္မ နဲ႔ အေ၀းတစ္ေနရာ မွာေမာင္ ေက်ာက္တူးတဲ႔အလုပ္ကို လုပ္ဖို႔ပါ။

×××××

ေမာင္အေ၀းကိုမသြားခင္ ေမာင္ နဲ႔ ကၽြန္မ ကတိသစၥာျပဳခဲ႔ၾကတယ္။ ကၽြန္မက ေမာင္ ျပန္လာမယ္႔ အခ်ိန္ကို သစၥာရွိရွိေစာင္႔ေနေပးဖို႔ရယ္ ၊ ေမာင္ကလဲ ကၽြန္မဆီကို အျမန္ဆံုးျပန္လာဖို႔ရယ္ပါ ။ျပီးေတာ႔ ေမာင္က ေနမင္းၾကီး ထာ၀ရေပ်ာက္ကြယ္မသြားခင္အထိ ဒီေတာင္ကုန္းေလး ေပၚမွာ ညေနဆည္းဆာခ်ိန္တိုင္း ေစာင္႔ေနေပးပါတဲ႔ ။ တစ္ေန႔တာအခ်ိန္ကုန္ဆံုးတိုင္း ေနမင္းၾကီး ပာာ ေပ်ာက္ကြယ္သြားတက္ေပမယ္႕ ဒါပာာ ေခတၱ ေပ်ာက္ကြယ္မွဳပါပဲ။ ေနာက္တစ္ေန႔ အတြက္ ထြန္းလင္းဖို႔ အားယူေနတာေလ။ ဒီလိုပဲ ေမာင္ပာာ ကၽြန္မေရွ့က ေခတၱ ေပ်ာက္ဆံုး သြားေပမယ္႕ မၾကာခင္မွာ အားသစ္ေတြ နဲ႔ ကၽြန္မတို႔ အတူေပါင္းစည္းႏိုင္ဖို႔ သူျပန္လာမွာပါ။ 

×××××

ေ၀းေနတဲ႔အခ်ိန္ေတြမွာမွ အလြမ္းဆိုတာကို ကၽြန္မ ေသေသခ်ာခ်ာ နားလည္လာမိတယ္။ လြမ္းတယ္ဆိုတာ လူျခင္းေ၀းကြာ ေနတာေၾကာင္႔ မပာုက္ပါဘူး ႏွလံုးသားျခင္း ေ၀းကြာေနတာေၾကာင္႔ ျဖစ္လာရတာပါ။ ေမာင္နဲ႔ ေ၀းကြာေနတဲ႔ ကၽြန္မရဲ႕ ႏွလံုးသားပာာလည္း လြမ္းတယ္ဆိုတဲ႔ အရသာကိုခံစားတက္ေနျပီ။ စာမလာ သတင္းမၾကား နဲ႔ အလွမ္းေ၀းလွတဲ႔ ေက်ာက္တြင္းေတြ ရွိရာက ေမာင္႕ကို   ကၽြန္မ ဆက္သြယ္ဖို႔ ရာ ဘယ္လို႔မွမတက္ႏိုင္ခဲ႔ပါဘူး ။ ဒါေပမယ္႔ ကၽြန္မယံုတယ္ ။ ေမာင္ လဲကၽြန္မကို လြမ္းေနမယ္ဆိုတာ..။

×××××

ေမွ်ာ္လင႔္ခ်က္ ဆိုတာ လူေတြရဲ႕အသက္ကို ပိုရွည္ ေစတယ္တဲ႔ ။  အဲဒီလိုၾကားဖူးပါတယ္။ တကယ္သာမွန္ခဲ႔ရင္ ကၽြန္မ ေတာ္ေတာ္ေလးကို အသက္ရွည္ ဦးမွာပါ ။ ေမာင္႔အေပၚထားတဲ႔ ေမွ်ာ္လင္႔ခ်က္ ေတြေၾကာင္႔ ေပါ႔။ ေမာင္ျပန္လာမယ္ ဆိုတာ ေသခ်ာသိေနလို႔ ေန႔တိုင္း ေမွ်ာ္လင္႔မိေနတယ္။ ေမွ်ာ္လင္႔ခ်က္အတြက္ ေစာင္႔စားေနရတဲ႔ ေန႔ရက္ေတြ ၾကားမွာ ကၽြန္မ ေပ်ာ္ေနတက္ပါျပီ ။ ေမာင္လဲ ေမွ်ာ္လင္႔ခ်က္ ေတြၾကားမွာ ေပ်ာ္ေနမယ္ဆိုတာ ကၽြန္မ  ယံုေနတယ္။
×××××

ေမာင္ ျပန္လာမယ္႔ ရက္ေတြ နီးကပ္လာျပီ ဆိုတာကို ကၽြန္မ ႏွလံုးသား က အလိုလိုသိေနခဲ႔တယ္။ ဒါေမာင္ နဲ႕ကၽြန္မ ရဲ႕ဘယ္သူ မွမသိတဲ႔ ဆက္ႏြယ္ေနတဲ႔ အရာပါပဲ။ ေမာင္ ျပန္လာခဲ႔ရင္ ကၽြန္မတို႔ ေပ်ာ္စရာဘ၀ေလး ကို တည္ေဆာက္ၾကေတာ႔မွာေလ။ အခ်စ္ ေတြနဲ႔ျပည္႔ေနမယ္႔ ကၽြန္မတို႔ ဘ၀ေလး ထဲကေန အေ၀းကို ေမာင္ေရာ ကၽြန္မပါ ဘယ္ေတာ႔မွထြက္ခြာ သြားေတာ႔မွာမပာုက္ဘူး။  

××××××

 ေနမင္းၾကီး ေခတၱ ေပ်ာက္ဆံုးသြားတက္တဲ႔ ဆည္းဆာခ်ိန္တိုင္း ဒီေတာင္ကုန္းေလးေပၚမွာ ေမာင္ကိုေတြ႔ ဖို႔ ကၽြန္မေစာင္႔ေနမိတယ္ ။ ေပ်ာက္ကြယ္လုႏိုးႏိုး ေနမင္းၾကီးထဲမွာ ေမာင္မ်က္ႏွာကို ကၽြန္မေတြ႔ေတြ႔ေနရပါတယ္ ။ ခပ္ျပံဳးျပံဳး ေမာင္႔မ်က္ႏွာမွာလဲ ေမွ်ာ္လင္႔ခ်က္ေတြနဲ႔ ျပည္႔ေနတယ္ ။ မၾကာခင္ ျပန္လာေတာ႔မယ႔္ ေမာင္႔ကို ေစာင္႔စားမိေနတဲ႔ ကၽြန္မမ်က္ႏွာမွာလဲ ေမွ်ာ္လင္႔ခ်က္ေတြ ျပည္႔ေနတယ္။

××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××

(၃)

ျမိဳ႔ေလးတစ္ျမိဳ႕ရဲ႕ ေတာင္ကုန္းေလးထက္မွာ အဘြားၾကီးတစ္ေယာက္ ညေနဆည္းဆာခ်ိန္တိုင္း ေရာက္လာျပီး ေပ်ာက္ကြယ္လုဆဲဆဲေနမင္းၾကီးကို ခပ္ျပံဳးျပဳံးၾကည္႔ေနတက္တာကို အဲဒီျမိဳ႕ကလူတိုင္း သိၾကပါတယ္။ ေက်ာက္တူးသြားရင္း ေက်ာက္တြင္းျပိဳျပီး အသက္ဆံုးရွုံးခဲ႔ရတဲ႔ ခ်စ္သူကို ျပန္လာႏိုးႏိုး နဲ႔ေစာင္႔ေနခဲ႔တဲ႔ ရူးသြပ္ေနတဲ႔ အဘြားၾကီး ရဲ႕ ရင္နင္႔စရာဇာတ္ေၾကာင္းေလး ကိုေရာေပါ႔။



ေခ်ာကလက္က်ဴးပစ္ေလး
1:38 PM
16/12/2011

4 စာဖတ္သူတို႔အျမင္:

Anonymous said...

လူတိုင္းက အဘြားအိုလိုပဲ တစ္ခုခုေသာေမွ်ာ္လင္.ခ်က္မ်ားနဲ.အသက္ဆက္ေနျက တာခ်ည္းပါပဲ

mstint said...

ေမွ်ာ္လင႔္ခ်က္ဆိုတာလူေတြရဲ႕အသက္ကိုပိုရွည္ေစသလို
ေလ်ာ့သြားတဲ့ အားအင္ေတြကိုလည္း ျပန္လည္
ျဖည့္ဆည္းႏိုင္စြမ္းရွိတယ္ ေခ်ာကလက္ေလးေရ။
ဇာတ္လမ္းေလးထဲကလိုမ်ိဳး လက္ေတြ႔ဘဝမွာလည္း
ရင္နာစရာဇာတ္လမ္းေလးေတြ ဒုနဲ႔ေဒးရွိတယ္ေနာ္။
စိတ္ဓာတ္အစဥ္ၾကည္လင္ေအးျမပါေစကြယ္။

ေမတၱာျဖင့္
အန္တီတင့္

Candy said...

သနားစရာ :(

လမင္းငယ္ said...

ဖတ္သြားပါတယ္က်ဳးပစ္ေရ