Monday, November 7, 2011

အေဖ႔ရဲ႕အင္အား



















ကၽြန္ေတာ္လူ႔ေလာကမေရာက္ခင္
အေမ႔ဗိုက္ထဲမွာ.....
အဲဒီအခ်ိန္တုန္းက အေဖေျပာခဲ႔တယ္တဲ႔ သားေလးကလဲ ၾကာလိုက္တာ...
လူေလာကထဲေရာက္လာေတာ႔မယ္႕ ကၽြန္ေတာ္႔ကို ရင္ခုန္စြာနဲ႔
အေဖေစာင္႔စားဖူးတယ္
သူ႔ဘ၀ရဲ႕ ေမွ်ာ္လင္႔ျခင္း အားသစ္တစ္ခုကို ေစာင္႔သလိုမ်ိုဳး....


ကၽြန္ေတာ္ငါးႏွစ္
ကေလာသြားတယ္........
ျပန္လာေတာ႔ အေဖကေျပာတယ္ သားကိုလြမ္းလိုက္တာ.....
ရက္တိုခရီးသြားတဲ႔ ကၽြန္ေတာ္႔ကို လြမ္းတဲ႔စိတ္နဲ႔
အေဖေမွ်ာ္ခဲ႔ဖူးတယ္
သူဘ၀ရဲ႕ ေမွ်ာ္လင္႔ျခင္း အင္အားတစ္ခုကို ေတာင္႔တသလိုမ်ိုဳး......


ကၽြန္ေတာ္ဆယ္ႏွစ္
ေက်ာင္းကေပးတဲ႔ဆုရတယ္.....
ဆုရေတာ႔ အေဖေျပာတယ္ သားကေတာ္လိုက္တာ.......
ဆုရခဲ႔တဲ႔ ကၽြန္ေတာ္႔အတြက္ ဂုဏ္ယူတဲ႔စိတ္နဲ႔
အေဖေပ်ာ္ခဲ႔ဖူးတယ္
သူ႔ဘ၀ရဲ႕ ေမွ်ာ္လင္႔ျခင္း အင္အားတစ္ခု ပိုျပီးၾကီးမားလာသလိုမ်ိဳး......


ကၽြန္ေတာ္ဆယ္ငါးႏွစ္
ရန္ျဖစ္တယ္....
ရန္ျဖစ္လို႔ အေဖေျပာတယ္ မင္း မိုက္လိုက္တာ....
လူမိုက္ဆန္တဲ႔ ကၽြန္ေတာ္႔အတြက္ ၀မ္းနည္းတဲ႔စိတ္နဲ႔
အေဖေဒါသထြက္ခဲ႔ဖူးတယ္
သူ႔ဘ၀ရဲ႕ ေမွ်ာ္လင္႔ျခင္း အင္အားတစ္ခု ယိုင္နဲ႔သြားသလိုမ်ိဳး.......


ကၽြန္ေတာ္႔အသက္ဆယ္ေျခာက္ႏွစ္
ဆယ္တန္းေအာင္တယ္.....
အဲဒီီေတာ႔ အေဖကေျပာတယ္ မင္းဘာလုပ္မလဲ.......
ေျခလွမ္းသစ္စေတာ႔မယ္႔ ကၽြန္ေတာ္႔အတြက္ ဂုဏ္ယူတဲ႔စိတ္နဲ႔
အေဖေက်နပ္ခဲ႔ဖူးတယ္
သူ႔ဘ၀ရဲ႕ ေမွ်ာ္လင္႔ျခင္း အင္အားတစ္ခု ပိုျပီးျမင္႔တက္လာသလိုမ်ိဳး......


ကၽြန္ေတာ္ဆယ္ရွစ္ႏွစ္
အေ၀းမွာပညာသင္တယ္......
အိမ္ျပန္တဲ႔ခါ အေဖေျပာတယ္ သားကိုေစာင္႔ေနတာ....
အိမ္အျပန္ေနာက္က်ခဲ႔တဲ႔ ကၽြန္ေတာ္႔ကို ေတာင္႔တတဲ႔စိတ္နဲ႔
အေဖ အၾကာၾကီးၾကည္႔ခဲ႔ဖူးတယ္
သူ႔ဘ၀ရဲ႕ ထားရစ္ရေတာ႔မယ္႔ ေမွ်ာ္လင္႔ျခင္း အင္အားတစ္ခုကို ေနာက္ဆံုးၾကည္႔သလိုမ်ိဳး....


ကၽြန္ေတာ္ဆယ္ကိုးႏွစ္
အေဖသာရွိေနရင္ဘာေျပာမလဲ.........
ဘယ္လိုခံစားမွဳေတြ ကၽြန္ေတာေၾကာင္႔ သူခံစားရဦးမလဲ
သိခ်င္လိုက္တာဗ်ာ...
အေဖ႔ဘ၀ရဲ႕ ေမွ်ာ္လင္႔ျခင္းအင္အားက ကၽြန္ေတာ္တဲ႔
ကၽြန္ေတာ္႔ ဘ၀ရဲ႕မွီခိုရာ မ႑ိဳင္ပာာလဲ အေဖပါပဲ
ကၽြန္ေတာ႔္ ဘ၀ရဲ႕ မွီခိုရာ အေဖေပ်ာက္ဆံုးသြားေပမယ္႔
အေဖ႔ရဲ႕ အားသစ္တစ္ခုေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္ ျဖစ္ခ်င္ေသးတယ္......အေဖရယ္

2 စာဖတ္သူတို႔အျမင္:

စံပယ္ခ်ိဳ said...

အေဖ အေၾကာင္းေလးေတြေတာ္ေတာ္ေရးတယ္ေနာ္
ခံစားခ်က္တစ္ခုခုရွိေနတာလား
မၾကီးဂ်က္လဲ ထပ္တူခံစားခဲ႔ပါတယ္ ေခ်ာကလက္ေရ...

ေခ်ာကလက္က်ဴးပစ္ေလး said...

အေဖမရွိေတာ႔ဘူး ကၽြန္ေတာ္18ႏွစ္မွာဆံုးသြားျပီအမရဲ႕...