Wednesday, November 16, 2011

စုန္ေရစီးသံ


ကၽြန္ေတာ္ေအမီ႔ကိုမခ်စ္ခဲ႔ပါဘူး…။ဘ၀ခရီးကိုသူနဲ႔တြဲေလွွ်ာက္ဖို႔လဲစိတ္မကူးခဲ႔မိဘူး….။အေပ်ာ္တြဲခ်င္တာတစ္ခုတည္းနဲ႔သူ႔ကိုကၽြန္ေတာ္ခ်စ္သူလို႔သတ္မွတ္ခဲ႔တာပါ…..။သူနဲ႔တြဲခဲ႔တဲ႔တစ္ေလွွ်ာက္လံုးကၽြန္ေတာ္ေပ်ာ္ခဲ႔ရတာမွန္ပါတယ္…ဒါေပမယ္႔ဗ်ာ…သူ႕အေပၚခ်စ္တဲ႔အခ်စ္ကၽြန္ေတာ္႔မွာေပါက္ဖြားလာတယ္လို႔တစ္ခါမွမခံစားမိခဲ႔ဘူး…။ေအမီကၽြန္ေတာ္႔အေပၚ တကယ္ခ်စ္တာေတာ႔နားလည္ပါတယ္..။သူကၽြန္ေတာ္႔အေပၚယံုၾကည္လိုက္ေလ်ာခဲ႔တာေတြ၊သည္းခံနားလည္ခဲ႔တာေတြ၊ဒါေတြအတြက္ေတာ့ကၽြန္ေတာ္စိတ္မေကာင္းျဖစ္မိပါတယ္…။ဒါေပမယ္႔မတက္ႏိုင္ေတာ႔ဘူးဗ်ာ…ကၽြန္ေတာ္ခ်စ္ရတဲ႔သူတစ္ေယာက္ကိုကၽြန္ေတာ္ေတြ႔ေနျပီေလ…။အိမ္ကလဲသေဘာတူထားတယ္။ကၽြန္ေတာ္ကိုယ္တိုင္လဲအရမ္းခ်စ္တယ္….သူ႔နာမည္ကဂ်ဴးတဲ႔…။ကၽြန္ေတာ္နဲ႔ဂ်ဴးေစ႔စပ္ျပီးသံုးရက္အၾကာမွာေအမီကၽြန္တာ္႔ဆီဖုန္းဆက္တယ္….။သူ႔မွာကိုယ္၀န္သံုးလရွိေနျပီတဲ႔……………………….။ဘုရား..ေရထင္မထားတဲ႔ထိုးႏွက္မွဳကကၽြန္ေတာ္႔ကိုအၾကီးအက်ယ္တုန္လွဳပ္ေစခဲ႔ပါတယ္…။ဒီျပသနာကိုကၽြန္ေတာ္ဘယ္လိုရွင္းရပါ႔မလဲ…။   ဒီကိစၥသာကၽြန္ေတာ္ခ်စ္တဲ႔ဂ်ဴးသိရင္ ကၽြန္ေတာ္႔ကို  အၾကီးအက်ယ္စိတ္ဆိုးမုန္းတီးသြားမွာေသခ်ာတယ္္…။အေဖနဲ႔အေမသာသိရင္…ပာာ…မေတြးရဲေတာ႔ဘူး။ ဒီျပသနာ ကိုရွင္းဖို႔အေကာင္းဆံုးနည္းလမ္းက……
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ဘာေျပာတယ္ေမာင္…ေအမီကဒီကေလးကိုဖ်က္ခ်ရမယ္ပာုက္လား….ကေလးမွာဘာအျပစ္ရွိလို႔လဲေမာင္ရယ္……………..

ေအမီခပ္ေလ်ာ႔ေလ်ာ႔အသံနဲ႔ကၽြန္ေတာ္႔ကိုအံ့အားသင္႔စြာေမာ႔ၾကည္႔ရင္းေျပာလိုက္တယ္။


ပာုက္တယ္..ေအမီကေလးမွာအျပစ္မရွိေပမယ္႔သူ႔ေၾကာင္႔ငါဘ၀မွာအစြန္းအထင္းအျဖစ္မခံခ်င္ဘူး….ျပီးေတာ႔လဲသတၱ၀ါတစ္ခုကံတစ္ခုပါပဲကြာ….သံုးလဆိုတာလဲကေလးအေကာင္အထည္မေပၚေသးဘူးေလကြာ…မင္းေရာလင္ေကာင္မေပၚတဲ႔ကေလးကိုေမြးႏိုင္လို႔လား..ငါကေတာ႔မင္းကိုလက္မထပ္ႏိုင္ဘူးဆိုတာမင္းသိပါတယ္ေနာ္…ငါမင္းအတြက္ေျပာေနတာပါ…ကြာ နားလည္လိုက္စမ္းပါေနာ္… ျပီးေတာ႕ဒီျပသနာကိုသိတာကလဲမင္းနဲ႔ငါနဲ႔ပဲရွိတာေလ… …


ေကာင္းျပီေလေမာင္…ေမာင္ျဖစ္ေစခ်င္တဲ႔အတိုင္းျဖစ္ေစရပါ႔မယ္….ဒါေပမဲ႔ အျပစ္မဲ႔ကေလးတစ္ေယာက္ကိုသတ္ဖို႔ အဓိကတြန္းအားေပးခဲ႔ သူပာာေမာင္ဆိုတာ တစ္သက္လံုးမေမ႔ပါနဲ႔….

နာၾကည္းစြာေျပာရင္းေၾကာခိုင္းသြားတဲ႔ေအမီ႕ေၾကာျပင္ကိုကၽြန္ေတာ္ေငးၾကည္႔ေနမိတယ္………။ကၽြန္ေတာ္မ်ားမွားသြားလား…။အိုဗ်ာ..ကၽြန္ေတာ္မွားတယ္လို႔ေျပာလို႔မရပါဘူး…လူတိုင္းမွာကိုယ္ျဖစ္ခ်င္တာတစ္ခုအတြက္ရင္းရတာေတာ႔ရွိမွာပါ…ပာုက္တယ္မလား။ ခုလဲေအမီကေလးကိုဖ်တ္ခ်ဖို႔သေဘာတူလိုက္ျပီဆိုေတာ႔….ဘာမွမလိုအပ္ေတာ႔ဘူးေလ…။ ကၽြန္ေတာ္ေပါ႔ပါးစြာနဲ႔အိမ္ျပန္ဖို႔ေနာက္ကိုလွည္႔လိုက္မိပါတယ္..ေနာက္မွာေရာက္ေနတာကကၽြန္ေတာ္လံုး၀ထင္မွတ္မထားတဲ႕
..ဂ်ဴး။
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ဂ်ဴးဒီကိစၥတစ္ခုလံုးကိုအစအဆံုးျမင္လိုက္တယ္ ကို…………

ဂ်ဴးကခပ္ေအးေအးေလသံကၽြန္ေတာ္႔ကိုျပဳံးၾကည္႔ရင္းေျပာလိုက္ပါတယ္…။


ကိုတကယ္ပဲကေလးကိုဖ်က္ခ်လိုက္ေစခ်င္တာလား၊အျပစ္မဲ႔ကေလးတစ္ေယာက္ကိုကို႔ရဲ႕ဘာမပာုက္တဲ႔ကိစၥတစ္ခုေအာက္မွာ စေတးခံျဖစ္ေစမွာလားကို….?


မပာုက္ဘူးဂ်ဴး..ကိုယ္တို႔ႏွစ္ေယာက္ေပါင္းစည္းဖို႔ကိစၥေလာက္ဘယ္ပာာကအေရးၾကီးဦးမွာလဲကြာ…ကိုယ္တို႔ႏွစ္ေယာက္ရဲ႕ေစ႔စပ္ထားတာကဘာမပာုက္တဲ႔ကိစြလို႔ေျပာလို႔ ရလို႔လားဂ်ဴးရယ္..

ရတယ္..ကို….ေစ႔စပ္ပြဲတစ္ခုပာာလူ႔အသက္တစ္ေခ်ာင္းနဲ႔ယွဥ္လိုက္ရင္..ဘာမွမပာုက္ပါဘူး…အထူးသျဖင္႔အျပစ္မဲ႔ကေလးတစ္ေယာက္ရဲ႕အသက္နဲ႔ယွဥ္လိုက္ရင္ေပါ႔…… ကို္ ကေစ႔စပ္ထားလို႔ ဂ်ဴးကိုငဲ႔ေနရတယ္ဆိုရင္ေတာ႔ ကို ေအမီ႔ဆီပဲ သြားလိုက္ပါ…….ကိုတကယ္ငဲ႔ရမွာကေအမီနဲ႔မျမင္ရေသးတဲ႔ကေလးကိုပါ…လူတစ္ေယာက္မ်က္ႏွာနဲ႔လူႏွစ္ေယာက္မ်က္ႏွာ ကို လူႏွစ္ေယာက္မ်က္ႏွာကိုပဲၾကည္႔သင္႔တယ္လို႔ဂ်ဴးထင္တယ္............

တည္ျငိမ္စြာေျပာေနတဲ႔ဂ်ဴးရဲ႕စကားေတြကိုကၽြန္ေတာ္ဆြံံ႔အစြာနားေထာင္ေနမိတယ္…။

ေလာကမွာအျပစ္မဲ႔ဆံုးသူေတြကဘာမွမသိေသးတဲ႔ကေလးေတြပါကို္ရယ္….ျပီးေတာ႔လူ႔ေလာကအေၾကာင္းေတာင္မသိေသးတဲ႔ကေလးတစ္ေယာက္ကိုေရာကို႕ရဲ႕ဖိအားေပးမွဳနဲ႔အသက္ဆံုးရွဳံးေစမွာလား…….လူ႔ျပည္ပစ္တင္လိုက္တဲ႔အပ္တစ္ေခ်ာင္းနဲ႔ျဗဟၼျပည္ကက်လာတဲ႔အပ္တစ္ေခ်ာင္းတို႔ထိဖို႔ကလြယ္ပါတယ္…လူျဖစ္ဖို႔ကမလြယ္ဘူးေလ..ရခဲလွတဲ႔လူအသက္တစ္ေခ်ာင္းကိုကိုဘာလို႔ဖ်က္္ဆီးခ်င္ရတာလဲ….သားသမီးဆိုတာရတနာတစ္ပါးပါ………ဘယ္မိဘမွသားသမီးကိုစြန္႔ပစ္ရိုးထုံးစံမရွိပါဘူးကိုရယ္……ေလာကမွာဘယ္သတၱ၀ါမွကိုယ္႔သားသမီးအေပၚမွာေသေစလိုတဲ႔စိတ္မရွိၾကဘူးေနာ္…ကိုကေရာမျမင္ရေသးတဲ႔ကိုယ္႔ကေလးအေပၚမွာေသေစလိုတဲ႔စိတ္ရွိေနတယ္လား…….ဒါဆိုရင္ေတာ႔ကိုပာာတိရစာၦန္တစ္ေကာင္ေလာက္ေတာင္ အဆင္႔ရွိတဲ႔သူျဖစ္မွာမပာုက္ေတာ႔ဘူး………

ဆက္ေျပာေနတဲ႔ဂ်ဴးရဲ႕စကားေတြကိုကၽြန္ေတာ္ၾကားႏိုင္စြမ္းမရွိေတာ႔ပါဘူး……………..။ကၽြန္ေတာ္မွားသြားျပီ….အၾကီးအက်ယ္ကိုမွားသြား..ျပီ…ကၽြန္ေတာ္ပာာအျပစ္မဲ႔ကေလးကိုသတ္မဲ႔အဓိကတရားခံ…………တိရစာၦန္တစ္ေကာင္ေလာက္ေတာင္အဆင္႔မရွိတဲ႔သူ………ကၽြန္ေတာ္ဘာလုပ္ရမလဲ... ကၽြန္ေတာ္ဆံုးျဖတ္ခ်က္တစ္ခုခ်ျပီး    ကၽြန္ေတာ္႔ေျခလွမ္းေတြရဲ႕ဦးတည္ခ်က္ကိုေျပာင္းလိုက္မိတယ္…..ေအမီ႔ဆီကို…………ဂ်ဴးလဲေက်နပ္ေနမွာပါ……ကၽြန္ေတာ္႔ရဲ႕ဆံုးျဖတ္ခ်က္ကိုေပါ႔………..။

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ေနာက္တစ္ေန႔ထုတ္သတင္းစာမွာေတာ႔..ဂ်ဴးနဲ႔ကၽြန္ေတာ္႔ရဲ႕ေစ႔စပ္မွဳဖ်က္သိမ္းတဲ႔သတင္းပါလာခဲ႔ပါတယ္…။ဒီေစ႔စပ္ပြဲ ကိုႏွစ္ဦးသေဘာဖ်က္သိမ္းခဲ႔တာကိုိုေတာ႔ကၽြန္ေတာ္တို႔ႏွစ္ေယာက္ပဲသိခဲ႔ပါတယ္…။ ဒါပာာအျပစ္မဲ႔အသက္တစ္ေခ်ာင္းတြက္ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႕ရင္းႏွီးမွဳတစ္ခုေပါ႔…။အဲဒီသတင္းအျပင္အျခားသတင္တစ္ပုဒ္ပါလာခဲ႔ပါေသးတယ္…အဲဒါကေတာ႔ သားအျဖစ္မွစြန္႔လႊတ္ျခင္းတဲ႔………..။အဲဒီသတင္းကိုေအမီျမင္ေတာ႔ကၽြန္ေတာ္ကိုေျပာတယ္..၀မ္းနည္းေနလားတဲ႔…..။ ကၽြန္ေတာ္ျပန္ေျပာလိုက္မိတယ္....

ဘယ္မိဘမွသားသမီးကိုစြန္႔ပစ္ရိုးထုံးစံမရွိပါဘူးကြာ…စိတ္ဆိုးေနတုန္းခဏပါ…..လို႔ …။

ေခ်ာကလက္က်ဴးပစ္ေလး
1:14AM
17/11/2011
စုန္ေရစီးသံဆိုတဲ႔နာမည္ေလးကိုေရြးေပးတဲ႔
ကၽြန္ေတာ္႔အကိုၾကီးကိုအလင္းသစ္ကိုေက်းဇူးအမ်ားၾကီးတင္ပါတယ္..။

7 စာဖတ္သူတို႔အျမင္:

ေမာင္ေမာင္ said...

လန္းတယ္ ညီေလးေရ။

April said...

ဂ်ဴးေလာက္သာ မိန္းကေလးေတြ အသိရွိၾကရင္ .. ေကာင္းမယ္ ..
အားေပးသြားပါတယ္ .. Choco

ခင္မင္စြာၿဖင့္
April

Thiha Lu Lin said...

ဖတ္လို႔ အရမ္းေကာင္းပါတယ္ ညီ။ :)

လမင္းငယ္ said...

ဖတ္သြားပါတယ္ အားေပးေနမယ္ေနာ္
ဖတ္လို ့ေကာင္းတယ္

စံပယ္ခ်ိဳ said...

မိန္းကေလးတုိင္းဂ်ဴးလုိမ်ဳိးဆုိရင္ေတာ႔ေကာင္းတာေပါ႔ေနာ္
ေကာင္းတယ္ ဆက္ေရးေနာ္
ခင္ခင္မင္မင္ jasmine

lwannaung said...

အားေပးသြားတယ္ေဟ့.......။။။

ဂ်ဴးလိုလူမ်ားေတြသာ မ်ားမ်ားရွိမယ္ဆိုရင္........

ေခ်ာကလက္က်ဴးပစ္ေလး said...

တကယ္ေတာ႔ဘယ္မိဘမွသားသမီးကိုမစြန္႔ပစ္လိုၾကပါဘူး
အခက္အခဲေတြၾကားမွာဆံုးျဖတ္ခ်က္ေတြမွားခဲ႔တာပဲရွိပါတယ္..